NOEIN LUDUS Ventures

Na een heel turbulente tijd begin ik nu aan een nieuw hoofdstuk in mijn professionele carrière. Met een zwaar hart en een opgeheven hoofd heb ik onlangs afscheid genomen van een fantastisch team en kijk ik met trots terug op ruim 10 jaar Codemasters. Ik heb in die tijd ontzettend veel geleerd en ik ben dankbaar voor alle mogelijkheden die ik in die tijd heb gekregen om mij op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen in de games industrie. Diegene die mij al wat langer kennen weten dat ik al eens een bedrijf ben gestart in een heel ver verleden en dat ik in mijn hart een entrepreneur ben. Het moest er vroeg of laat dan ook weer van komen…en die tijd is nu.

Op 25 juni 2010 heb ik  NOEIN LUDUS Ventures BV opgericht. Via deze holding zal ik mijn projecten en bedrijven gaan starten. De eerste startup zal na de zomer worden aangekondigd. Ik zal via mijn blog en via social media zoveel mogelijk verslag doen van de vorderingen. En ik kijk uit naar de feedback van jullie. Voor NOEIN LUDUS ben ik ondertussen bezig met het design van een website. NOEIN LUDUS is ook te volgen via twitter@noeinludus.

“The pessimist complains about the wind. The optimist expects it to change. The leader adjusts te sails.”


Geef een reactie

