Set Godin

Cover of "Purple Cow"

Morgen ga ik naar Seth Godin in Londen en daar kijk ik naar uit, want Seth Godin is iemand die mij enorm inspireert. Als je (nog) niet weet wie Seth is, kijk dan even op wikipedia of op zijn blog.

Een van zijn meest inspirerende boeken vind ik  ‘Purple Cow’. En morgen ga ik er heen en ik ben heel erg benieuwd. Ik vind dat iedereen die op welke manier dan ook met business en/of marketing bezig is zijn boeken zou moeten lezen. Maar als je er eentje wilt lezen, begin dan met Purple Cow.

Om er alvast even in te komen hier nog een mooie video van een presentatie die Seth deed op TED, waar het fenomeen ‘Purple Cow’ op zijn eigen wijze wordt uitgelegd.

Reblog this post [with Zemanta]

Een gedachte over “Set Godin

Geef een reactie

