Weg blog?

Picnic Network 404
Image by willem velthoven via Flickr

…en weg was mijn blog…? Ik was al een paar keer door wat mensen gewezen op het feit dat Google mijn blog (http://jurrieblogt.com) als verdacht had aangemerkt, maar daar nog niet veel aandacht aan besteed. Totdat ik mijn posts wilde opschonen en er helemaal niet meer in kwam.

Zo is momenteel nog steeds de blog via de URL niet zichtbaar. Heel vreemd en ik ben er nog niet uit hoe dat kan en wat ik er aan moet doen.

In de tussentijd heb ik de index (wat een geluk dat ik altijd een auto backup laten maken en naar mijn gmail account laat mailen) op een nieuwe wordpress pagina ingeladen en zijn de historische posts weer te zien.

Nu nog even het puntje met de URL oplossen en dan kan ik weer ‘gewoon’ bloggen.

Reblog this post [with Zemanta]

Geef een reactie

