new looks


Ik heb de laatste tijd wat problemen gehad met de opmaak van het blog. Ik heb nu wat veranderingen doorgevoerd in het design. Nou ja design, het mag eigenlijk geen naam hebben gezien de templates die ik gebruik, maar toch…

Er waren regelmatig wat problemen met de posts als ik videos embedde (en dat heb ik nog steeds niet helemaal onder controle) en ik moest wel even iets doen aan het template. Bij het zoeken naar tips heb ik dan meteen maar even een nieuwe look meegenomen voor het blog. Ik ben nog niet tevreden, maar daar ga ik in de loop van de komende tijd nog wel een en ander aan aanpassen.

Feedback & tips over hoe videos gemakkelijk(er) kunnen worden ge-embed zonder het design te verprutsen zijn welkom.

Geef een reactie

