Sony in 3rd place…

Na het lezen van onder andere dit artikel moest ik met een glimlach terugdenken aan een eerdere campagne van Sony. Ik kan me nog goed herrinneren dat we intern een presentatie kregen en waarin onder andere deze video en de campagne rond de ‘Third Place’ werd gepresenteerd. Wat mij altijd een raadsel zal blijven is wie er bij Sony goedkeuring heeft gegeven om jezelf op deze manier als ‘derde’ plaats te positioneren?

Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het niet op deze manier is bedoeld, maar het krijgt toch wel een grappig staartje, nu we een paar jaar verder in deze marktsituatie zitten. Straks worden er aan David Lynch nog voorspellende gaven toegeschreven…

Geef een reactie

