Heerlijke vrije dagen achter de rug

zo, het was even rustig aan het ‘blog-front’, althans bij mij… Even een paar dagen lekker niks, uitrusten, met de familie leuke dingen doen en gamen.

Ik ben inmiddels ook met GTAIV begonnen, machtig spel en een unieke game ervaring. Maar ook de Wii fit gekocht en wat mee gespeeld. Erg vernuftig systeem toch weer van Nintendo. Laat je niet misleiden door de uiterlijker simpelheid van het design en de software, het zit perfect in elkaar. De Wii fit wordt regelmatig even onder de salontafel vandaan gehaald om even te ‘Wii-fitten’. Erg leuke mini games die zelfs Jort (mijn zoontje van 3) al onder de knie krijgt en uitermate leuk vindt om te doen.

Ik heb ook al weer flink wat onderwerpen ‘onder de knop’ zitten dus er zullen nogal wat postings aan te komen.

Zo, nu even weer verder met mijn emails, hahaha.

Geef een reactie

