Ik Hyve…

Tjonge…lang heb ik ‘geweigerd’ om te Hyven. Vind (vond?) het gewoon niet echt mijn ding, de uitstraling over het algemeen net wat te onvolwassen, schreeuwerige pagina’s en veel te drukke opmaak. Maar sinds vandaag, 04-04-08 moet ik er toch aan geloven.

Ik las namelijk vanochtend dat Van den Ende een flink belang heeft genomen in Hyves. Wel, als dat nu een feit is, dat gaat er wel wat veranderen is mijn verwachting (of is het hoop?) En om te volgen wat dit allemaal betekent heb ik mij sinds deze ochtend overgegeven en is mijn Hyves pagina ook een feit.

We zullen eens zien wat het gaat worden. Nu eerst maar eens zoeken of Joop er zelf ook een heeft…

Geef een reactie

