HTC shift

Omdat ik nu toch echt vaker mijn blogposts wil posten heb ik een prachtige oplossing gevonden om altijd onderweg te kunnen werken. De HTC shift, wat een prachtig apparaat. Ik moest echt iets mobiels hebben waarop ik ‘echt’ kon typen. Ik heb een tijdje wat geklungeld met mijn N95, maar dat sms-achtige typen is het niet als je meer dan korte berichtjes wilt maken. Dus nu een prachtige excuus gevonden om deze aankoop te rechtvaardigen.

 Heb er de afgelopen dagen wat op gewerkt en zaken geinstalleerd (vandaag net mijn duo sim binnengekomen, dus internet connectie is dan vol continue) en ik ben erg onder de indruk. De snelheid is prima, het toetsenbord typt erg prettig en het beeldscherm is het mooiste wat ik ook klein heb gezien. Doet me een beetje denken aan mijn Psion organizer die ik vroeger had. Helaas is dit bedrijf veel te vroeg failliet gegaan, maar qua kwaliteitsindruk kan het zich helemaal meten.

Nu maar even de duo sims installeren….

Geef een reactie

